Hej sötaste

Hej!
Den här bloggen är därmed min andra blogg för jag har ju en annan också :) men jag tänkte att jag helt och hållet ville skriva helt andra saker än vad jag skrev i min andra blogg,m den kändes så barnlig när jag nästan var tvungen att lägga in en bild till varge blogginlägg. ;D haha aja men detta är alltså min nya blogg vi får se om jag fortsätter att skriva i min andra med det tror jag nog inte. ska försöka hålla mej till denna blogg. Men just nu kan jag berätta att allting känns pissigt eftersom jag har typ feber , PÅ SOMMAREN.! aja igentligen skulle jag vart med jocke idag men det pallar jag inte.

BYENYAPPY! o(≧∀≦)o
//angelica

Kommentarer
Postat av: Chris

bög :D

2008-08-04 @ 14:00:37
Postat av: angelica

haha chris sluta snacka skit om dej själv ;D

2008-08-04 @ 14:09:09

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0