Varberg nyss , Gotland snart.

Hej igen <3
För några dagar sen kom jag hem från Varberg , där va det typ skitfint.. Men Nu på lördag kmr jag och jelena dra till Gotland och där ska vi shteeka ;D. haha . Det kmr typ vara medeltidsveckans avslutning på söndagen och det e seriöst skit kul. :) Så snart jag har lust kmr jag lägga in NÄSTAN alla bilder från semester på min bdb , aangelichyysc@.. men dem senaste dagarna har jag vart jätte trött efter att jag kom hem. Kan iaf passa på att lägga in någon/några bild/er från varberg . 

//angelica

 vattnet.

man måste ju bara visa hur bruuun man har blivit (aa)..
 

BYENYAPPY! o(≧∀≦)o

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0