03 december - dåligt humör.

Just nu känns allt bara skit. Jag tror att jag aldrig har presterat så dåligt som jag gjorde på träningen idag. Fan va jag e besviken nu. Dödödö, Fan jävla volleyboll kan ta sej, -JAG HATAR VOLLEYBOLL, .... Hahahhaha skoja jag älskar det emn idag gick det skit som sagt. Aja, idag hade jag ju hemkunskaps prov som jag INTE hade tränat någonting till :(, men fick nöja mej med ett VG- , ganska hyffsat iaf :D Aja sen fick jag tillbaka mitt arbete av gerlinde som handlade om droger o alkohol (biologi) O där fick jag ju VG så det va ju kul ahha :D Aja nu ska jag plugga tills morgondagens gramatiks prov i tyska, jippi -.-. Sen ska jag spränga hobbit skogen, Bye!



''en ful och oretucherad bild, aja den bjuder jag på! ''

Kommentarer
Postat av: naadia,

snyggaste (h)

2008-12-06 @ 22:08:51
Postat av: rrim

fettsöt

2008-12-06 @ 22:17:58

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0