03 december.

Nu e klockan 21:25 o jag känner ju mej lite små trött, det e ju bra imed att jag somnade halv 3 inatt. Gissa om det gick segt att arbeta i skolan. Aja tänker inte tänka på idag. :) Annars var allt okej. Som ni vet brukar jag ha väldigt lite fantasi när jag skriver. Vad ska jag skriva om då om det inte händer så mycket i mitt liv. Kolla tex Kenza, jag älskar hennes blogg! Läser den varje dag men jag har också märkt att hennes vardag består med att hon visar upp alla sina kläder hon köper hit o dit. Men så mkt pengar har jag inte att jag kan köpa flera plagg per vecka. Visst men har man snååla föräldrar så har man gämfört me andras föräldrar.Men när kenza inte köpt kläder går hon mest ut o fikar. Det är sånt hon ofta skriver om. Måste böja spara nu, jag behöver ju faktist nya kläder också. Garderoben ekar känns det som. Det som iaf ligger där används inte. Aja nu ska angelica ducha, Bajs bajs hejdå <3

''dagens ''kloka'' tanke; jag måste nog börja reklamera mer om min blogg, men hur?''



Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0