05 december - Glaaaad!

Hejsjolahopp!
Jag e på bra humör nu, hade tänkt smyga in ett litet inlägg i morse men jag använde tiden till att sova istället. Kom nyss hem från skolan med ett brett leende. Fan va jag är glad. Utan att jag visste fick jag veta imorse att jag skulle ha styrke träning på gympan. Hur gick det?  Det gick jävligt bra, haha ett MVG :) Man måste ju bara skryta lite. Men det här förtjänade jag , tycker jag iaf :D. Sen senare ska jag till Tobii o hans familj, samt min mammas kompisar. Ska på någon ''glögg fest'' haha aja :D Men jag tänker bara snacka om an cafe o japanska band med tobbe där :D ( han ska föja med mej på an cafe konserten.) annars vet jag inte vad jag ska prata om -.-. Aja sen ska jag proppa mej fet med lussebullar :) Ni som har playahead måste kolla min låt på min andra press , jag älskar den. Även om den e gammal. Äch jag lägger in den här i inlägget istället :) Låten får mej iaf o tänka på en person jag gillar verkligen. Inte någon av mina ex-.- (för i låten sjunger han om sitt ex) men aja :) Den e fin iaf. Aja nu ska jag kolla efter kläder som jag ska ha på mej.
Bye <3



''videon är inte den bästa men den får duga''

Kommentarer
Postat av: pussy

ska du på glögg fest hos sexbomb tobil????

2008-12-05 @ 16:12:44
Postat av: angelica

Nää en annan kille :)

2008-12-05 @ 16:40:54
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0