07 december - andra advent

Tenare alla ,
idag e det andra advent, o det bryr jag mej faktist inte om, för jag gillar inte julen haha.
imorgon e det skola, piss!
Det gör mej på dåligt humör. Det gör nog mång på dåligt humör tror jag,.
Jag har det så svårt nu, Jag måste lämna in fysiken på tisadg o har SO prov samma dag!
Jag har inte pluggat någonting så vi får väl se om det blir någon träning för mej imorgon.
Vi får se vi får se.
NU ORKAR JAG INTE MED SKOLAN SERIÖST!
jag ska börja räkna ner dagarna tills det är julavslutning, jag har för mig att det va den 18
alltså 11 dagar kvar om jag har rätt.

Juste hade så tråkigt idag så jag skrev en liten sak som jag tyckte va fin :)
Lite fånig kanske men who cares?

''I'm crying for me, I'm crying for you
Crying for the feature, I know you cry too.
I'm crying in the rain, I'm crying for the pain.
I'm crying cuse it hurts, I'm crying cuse everything has burst.
I'm crying for you, I hope you cry for me too''

är 100% säker på att det finns något fel, men jag går ju liksom bara i 8an :)
Hahah aja Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0