07 december - mooorning

Godmorgon käraste läsare <3
Idag ska jag träffa elsa o vi ska kolla när jörgen kör volleymatch haha :D, medans de typ pratar kommer jag o elsa typ bolla juh. :) Aja sen ska jag nog träffa simon om han orkar , han kommer ju hem idag . HAN VA NÅGONSTANS MEN MINNS INTE VART :XD HAHAH. Aja vi får se vi får se. Får nog ringa han vi 4 halv 5 tiden.
Juste , jag planerar på en ny design, IGEN. Jag tröttnar så fort på mina designer jag gör. eller så gör jag bara om skärpan på headerna för den är ju inte den bästa direkt. Kanske sätter en bakrund också.

Aja jag ska klura på det där. Sen ska pappa köpa parfym till mej :) Det får nog bli Jlo´s live för min har ju tagit slut, o den e ju bara så god!

Aja nu ska jag testa desiger mm, byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0