08 december

Hejhej
Jag åkte ej på träning idag eftersom jag måste plugga inför fysiken.
Hahaha hittade en helt sjuk video som ni bara måste se!
Har kollat på den flera gånger nu. Den får underhålla er medans jag pluggar
för jag hinner helt enkelt inte skriva just nu eftersom fysiken ska vara klar imorgon! sen har vi SO prov o såklart har jag inte hunnit plugga något! Faan. Aja men måste bara skrive en helt sjuk grej som hände :D
Killarna i klassen e så omogna att de går o köper typ sychor (stavning?) på en djuraffär. o dem e fett äckliga!
Sen tar typ mehemt fram en när vi har matte o ALLA tjejer börjar skrika o springer till hörnet där jag o yassan sitter haha .
Cissi va nog räddast av alla o bara för det fanns det lite mossa på golvet som jag la på hennes byxor o bah:
- cissi, kolla!
O hon börja skrika som jag vet inte vad hahhahaha ;D. Fett kul juh! :P
Sen när insekten e borta o alla blivit tysta så går brandalamet o alla får utrymma x''D hahhahahahhaahhahaha. Helt jävla sär så då slapp man ju matten, hihi :)





Här är den  unnnderbara videon! <3




Kommentarer
Postat av: eva-lena

omg. hahahahahahahah det där är sååå jag och min älsklings mirre.



NI FÖRSTÅR INTE VÅRAN KÄRLEK!!!!

2008-12-10 @ 12:38:11
Postat av: angelica SV:

hon har lika kort hår som johanna :)

2008-12-10 @ 19:29:29
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0