09 december - go kväll

hejhejhej.
nu är det ganska sent jag vet , jag skulle legat i sängen nu men jag kom ju på att jag inte hade skrivit något blogg inlägg idag! onej , omg, shit asså! haha.aja snart ska ja bju sova , sitter nu med tandborsten i munnen oc´h skriver i 180 som det aknske kommer märkas på texten ahahhaan.
aja det blev ett sent inlägg för att
1. jag hade skola
2. efter skolan va jag tvungen att gå ner på stan
3. sist men inte minst men när jag kom hem körde pappa mej direkt till brunnsäng där jag träffade tjejerna i laget, hihi vi hade typ den årliga ''julklappsgrejen'' vad jag nu kallar detta fantastiska fenomen hahaha! juste sen m¨ååååååååste ni ju bara kolla på videon i inlägget här under.
Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0