12 december - Idolkväll.

Okej, jag ska ta det här kort.
Jag kollar aldrig på idol för jag tycker att det är nog världens mest ointressandta program. Men jag kollar däremot bara på aditionen och sedan den slutliga finalen. Det står alltså mella Alice svensson och Kevin borg. Jag bryr mej inte om vem som vinner men min lillebror va helt galen. Så fort Idol-Alice dök upp på tvn skrek han lätt till och hans ögon blev stora.

''Jag älskar alice!''


Jahapp? Han har ju liksom aldrig varit intresserad på musik. Han har tillochmed skrivit alice och ritat ett hjärta på ett a4 papper. ahha så sött asså! Min lillebrors första kärlek, - Idol alice... Go for it..


Jag gav min röst åt kevin iaf för han verkade ju vilja det här så mycket.
O oliver röstade så klart på.. aa alice
observera att min lillebror bara är 8 år.


Kommentarer
Postat av: ylva

alice e nog bättre än kevin . för kevin är ful xD

2008-12-12 @ 22:02:50

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0