13 december - lucia

hejhej.
Mitt internet e helt cp just nu så jag får sitta vid pappas data. hehe kuul, den här datan e liksom skitseg. o tangentbordet är inte samma så på min laptop, äckligggtt.
Aja Idag tvingade pappa iväg mej till salem för att faster fyllde år, bara för det kunde jag inte följa med simon till spinrocken :( sorry.. :/.
Aja just nu har jag bakat hahah :D. Skojs jag vet . Imorgon ska jag träffa ylva saken o vi ska ner på stan o kolla julklappar till varandra HAHAH :D. Hitills vfet jag inte vad jag önskar mej av henne. men eftersom jagf tror att mamma läser det här inlägget så kan jag passa på o säga till henne vad jag vill haa.

Pengaaaar.
Bruna skinnväckan på accent
De där 2 lyle&scott tröjjorna på ninves :D sen hittar jag ju säkert meer imorgon haha aa jo juste , hårkontroll tabletterna. O sen ska jag typ kolla lite mer märkeskläder, hihi :D.
Fast ifs jag tror att ylva vet vad jag önskar mej i julklapp. HAHHA YLVA du vet vem :DDDD hahahhahaha!
aja nu ska jag typ sitta på pea o håller tummarna för att mitt internet ska funka snart igen. Ihope Ihope*
Byebye <3 love angelica



hhahahahhahaha! eftersom jag sitter vid pappas data hittade jag en bild ahha kolla jag o danijela! :D hahahahhahaha!


kolla vilken mysig bild man hitta på sig själv haha! BJUDER!


Guuud va jag saknar sommaren!


Tagen för ca 2,5 år sen, då smink räknades som rött läppstift och illblå ögonskugga, hahah!
Men använde inte då. Bilden var ganska söt gämfört med de andra på mej njär jag va riktigt fet. Jag kanske laddar upp någon riktigt ful om jag snäll :).

Kommentarer
Postat av: S A N N A

söt blogg!



hugs sötnos. (:

2008-12-13 @ 21:57:41
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Julia

fina nostalgi bilder

2008-12-14 @ 11:33:01
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: Julia

fina nostalgi bilder

2008-12-14 @ 11:33:01
URL: http://www.jsomijulia.se
Postat av: enhörning ffs

i cant get enough of your love.



burn baby burn.





DONT SPEAK, I KNOW JUST WHAT YOU THINKIN,

AND I DONT NEED YOU REASON,



DONT TELL ME, CUZ IT HURTS!!!!!

2008-12-14 @ 17:58:05

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0