15 december - ingen speciell titel.

Hejhej, dagen har ju vart både upp och ner , försov mig vaknade en halvtimme efter att vi hade börjat, great. sprang till skolan utan smink o allt. Men aja. Jag missade då alla våra reklamfilmer :( så som jag läängtat. *snyft* men sen så pratade jag med fredrik och han sa att jag kunde få låna hem alla filmer på en cd :D jippi! så nu har jag suttit o kollat på dessa filmer hah :D kul kul kuligt :). men doc gick det inte o rippa över på min data, surt. man va tvungen att ha något konstigt program o skit :/ bajs. sen va jag på ganska ( väldigt) dåligt humör efter dagens träning. den gick väl sisådär. Jag hoppade äntligen lite på mina smachar (tro mej , jag e efterbliven och har haft problem med det hahhaha) aja det va ju ett framsteg, då dåliga vill jag hellst inte prata om det handlar iaf inte om hur bra jag spela utan hur en  viss person skötte sig -.- tråkigt.

aja nu måste angelica sussa kudde<3


Kommentarer
Postat av: eva-lena

jag tycker jag sköter mig, jag har aldrig pratat om sånt som folk kan väcka stötande iaf.

2008-12-16 @ 14:56:56
Postat av: madde

sötnos :)

2008-12-17 @ 21:26:46
URL: http://petig.blogg.se/
Postat av: angelicaaaaaa

haha tack:) <3

2008-12-17 @ 22:28:05
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0