16 december - sry för sena inlägg.

Hejhej, Skulle vilja be om ursäkt för sena inlägg men jag har så mycket att göra.
Jag har haft skola sen träning och pluggande , det e drf inläggen kan komma lite sent på vardagarna.
Längtar tills på fredag :) Då ska jag träffa underbara vanessa o sötaste simon <3 Kulkulkul.
Sen på torsdag e det JULLOV frihet, äntligen. Den har vart längtad.. länge.
Aja jag måste liksom plugga nu annars kommer det gå skit :(
så det blev ju inte längsta inlägget kan man säga. Men lite e bättre en någonting :).
 
Aja godnatt alla <3

P.S. jakoooob e du glad nu, du liksom ääälskar ju o läsa min blogg 8han besöker den VARJE dag ;) nu har jag lagt in inlägg hahahah :D

Kommentarer
Postat av: eva-lena

vem fan är jakob???

är du otrogen, angelica`??

du vet väl att det är en synd..

känner mig stort dissad nu.. ;(

2008-12-17 @ 15:16:13
Postat av: Jjjjjakob

oh yes , angelica vara såååå duktig :D HAH

2008-12-17 @ 21:47:29
Postat av: angelica

hahhahahaha :D

2008-12-17 @ 22:27:24
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0