20 december - det närmar sig nu..

Hejhej.
Kul att det bara blir fler och fler besökare :) Kulkulkul.
Juste nu är det bara fyra dagar kvar till julafton! Kul med julklappar mahhaha.
Men jag har inte ens visat pappa vad jag önskar mej :S
Det finns ju typ inget jag önskar mej , förutom massa pengar.  Aja nu måste jag fixa mej för jag ska träffa andrea och tilda snart så byebye <3

Juste här är en bild när jag satte på lösögonfransar, hoppas ni inte e dumma i huvet o fattar att jag ska ha dem så där , jag bara testade om dem satt. :)

Kommentarer
Postat av: eva-lena

du tittar på mig oh jag tittar på dig o du säger ja,vill ha dig

2008-12-20 @ 12:50:10
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHAAHAH >.<

2008-12-20 @ 17:04:05

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0