22 december

hejhej, jakob blev ledsen för att jag inte hunnit blogga i dag, TAAAA DEEETTT LUUUUUNGT. för jag va ju faktist hos ylva. Hon o jag satt i live cam och alltr slutade med att man hade över 150 nya besökare på bara en halvtimme. Några av dem besökte också min blogg och gav ett gästboksinlägg som : Haha vilken rolig video blogg, -.-
jag vet att jag va ful och lät konstig i den okej?. Men det kommer komma mera :D Mohahahha. Aja , sen ringde jag och ylva johnny på kvällen, men jag e seeeg har ont och orkar inte skriva mkt. 2v dagar kvar nu, wihoo. aja hejs på er <3


P.S. Paketet som jag gav ylva inehöll en blå burberry halsduk! :D

Kommentarer
Postat av: jjjakob, djupt sårad

JAG KOMMER ALDRIG FÖRLÅTA DEJ , SÅ JÄVLA SEG :'''''''''''''''''''''''/ HA. HA

2008-12-23 @ 16:22:52

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0