23 december - Hahahhahahha

Hej sötaste.
Jakob blir ju så ledsen för at inläggen kommer sent. För han hinner liksom inte läsa dem fören nästa dag , han liksom måste kolla på bolibompa inte sant? haha sen måste han lägga sej för hans mamma dampar på han annars :) , så säger vi. men aja. Idag gick jag o jelena till max där vi köpte mat , som vi alltid gjorde förut hah :D. Den kommer bli en fet dag eftersom pappa hämtar calamares till mej från kolgriller mohahaha :D. Gott , yummi yummi ! Har suttit den senastye tiden i live cam på playahead och man får många nya besökare och vänner genom det :D Kuuuuligt :).Aja pappa kommer nog när som hellst så jag måste sluta skriva. Imorgon e det julafton , kul antar jag väl eftersom jag får använda mina nya skor hihi :D, o lösögonfransarna, o sen sätta på lösnaglarna jag fick av ylva :). Aja pusshejs <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas du får en bra jul!

2008-12-24 @ 10:00:44

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0