24 december - Xmas!

Good jul allihopa!
Nu är det som sagt julafton , kulkul jag vill bara slita upp alla paket nu , fast jag inte önskade mej något annat än pengar. Om det blir dåliga presenter får jag väl skylla mej själv eftersom jag inte önska mej något förutom den dära skinnväskan
som jag vet att mamma köpt. Kul med jul , dock gillar jag inte julmaten. Det blev alltså ingen vit jul som alla trodde HAHA på er som trodde det, jag hatar snö. Men nu när jag väl kollar ut ur fönstret ser det ganska dystert ut. Fast ifs det gör ju det alltid, man har ju inte direkt finaste utsiktet när man ser en parkering, en liten gräsmatta och sedan ett likadant hus därefter. Aja Juste sen e jag ju ganska glad att santis kommer idag haha ;D , Såklart jag tror på honom? Eller ha? inte sant? Aja Hoppas jakob blir glad att det kommer ett sånt tidigt inlägg.Men sen har jag ingen aning vad jag ska ha på mej när vi åker till salem -.- . Aja jag får ta något tråkigt då antar jag?. Fast vem bryr sig igentligen, dem träffar ju mej typ aldrig ändå? varför ska jag då klä upp mej EN gång när dem ända inte kommer märka något. Visst hade man fått uppmärksamhet om man hade kommit med värsta tomteklänningen o renöron , men vem gör det? Inte en fjorton åring iallafall? Sånt kan man klä upp småbarn med, men inte såna som jag. Men jag ska ändå kolla så jag inte tar något ruttet ( jag har BARA ruttna kläder tkr jag -.-). Lite jobbigt när ens föräldrar är så snäla att dem vägrar köpa en enda lutet sak till en. seriöst -.- , Bäst att jag får mkt pengar till julafton så jag åtminstone kan köpa nya. Ska nog upp till skärholmen med ylva , sen ska ju jag och vanessa va i mellandagarna, o så ska jag va med simon. Kulkul. Aja Hoppas ni tycker om min uuunderbara julvideo som jag laddat upp speciellt för att det e julafton , så himla skön. Det e inte miley Cyrus om ni tror , den här tjejen har bara gjort massa roliga parodier av kändisar. Denna tjej e samma som i videon under (alltså parodin av britney spears womanizer.) Hon kan verkligen vara lik ALLA kändisar finns en video där hon klätt ut sig till katy perry , helt sjukt asså. Aja hoppas ni gillar den, precis som hon säger i videon säger jag nu...

It´s chrismas time..



.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hah hon e så cool , vad heter hon nu igen?

juste Valentianprincess ungefär? :)

2008-12-28 @ 16:30:50
Postat av: angelica SV:

aa hon heter det

2008-12-28 @ 16:31:16
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0