26 december - hejsan..

sitter o har tråkigt just nu. Vette vad man ska hitta på så jag sitter o kollar massa abba the movie snuttar på Ytube. :) Det har varit konstigt att blogga de senaste dagarna jag vet ej man har liksom inte haft något att skriva om. Aja hoppas alla fått en bra jul. Vad kan jag mer skriva om när jag inte ens vart utanför yttedörren idag , puuh.. Tråkigt kan man säga. Simon ska typ komma hit om en timme det blir väl kul, eller?  Hahahah gud sån brist på skrivinde jag har. Jag har suttit med det här lilla stycket i minst 30 minuter fast jag annars kan skriva ett dubbelt så långt på mindre än 3 minuter. Aja jag får väl skriva in något när jag får upp något i skallen , Men jakob va lugn, jag ska ändå ha minst ett inlägg varje dag , som nu alltså.

Puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

Älskar din blogg header!

2008-12-28 @ 16:28:29

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0