27 december - en dag med vanessa

hejhejhej.
Nu sitter jag här och äter mitt godis som jag köpte på fanatstico. Jag va med vanessa nere på stan hahah o jag måste bara ta upp det där inne på biblioteket.  Jag o vanessa sitter o snackar allt mörjlig lalala aa ni vet. Sen kommer det en gubbe o bah ;

- hur kommer man ut härifrån? O jag bah pekar för ingången e typ vis oss, asså jävla pulver han va , det e inte direkt en laborint eller ngt , sen skojar jag med vanessa o bah ; vill han ha en kompass eller? sen döööör hon av garv hahha :D Jag vet inte hur länge hon sitter o garvar men det e iaf länge :) hahaha. Sen går vi till fantastico o ska köpa godis. Hon bah typ skulle betala lite åt mej för jag hade nt råd hahah sen har ingen av oss råd (vanessa hade en till 20a i fickan tss.. haha :D) så då va det typ några killar bakom oss som gav han i klassan 3 kronor o bah, det e till dem. Hahah sen gubben fattar inget o ger pengarna till mej sen går jag o vanessa därifrån :) Simon var segsegseg idag men det gör inget hahhaha :D.nu ska jag snart äta . Aja puss hejjjjjj <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

hahahha, vad kul det va!! den där gubben va ju fett seg!! hahahha <3 aja kul va det

2008-12-27 @ 21:44:17
Postat av: vanessa

haha,du borde verkligen ge den där gubben en kompass, han va så jävla seg, man såg ju typ utgången där i från HAHAHAHHAH xD

2008-12-31 @ 14:52:14

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0