28 december - vilodag, efterlängtad

Hejhej.
Idag har jag bestämt mej för att idag ska jag absolut inte sminka mej eller göra något som förstör min hy mm.  Vaknade kl 14.00 , herregud så jag sov, jag har nog aldrig sovit så länge! Wierd. Fast det kan ju också bero på att jag va uppen till kl halv 3 inatt. Jaja iaf va det skönt attkunna sova ut för en gångskull. Annars brukar jag aldrig kunna sova eftersom man hör antingen när pappa o oliver babblar , oliver spelar spel eller att han skriker. Kul. Men som sagt skönt va det att bara slippa allt det där och bara sova på. Plötsligt känner jag mej jätte trött :S, men ska försöka somna skapligt ikväll. Sen Imorgon ska jag och Vanessa till skärholmen , kulkul. Äntligen kan jag kolla lite kläder i BRA butiker som inte finns i södertälje , suck. Hoppas jag hittar något, det brukar jag ju oftast göra , särskillt på BIKBOK min favvo affär ;D vette vrf men gillar deras kläder helt enkelt :). Jag håller också på att fundera ut en ny snygg blogg design. Men det e svårt juh ;/.
Aja hoppas det dyker upp något i min skalle snart, puss puss

Kommentarer
Postat av: Stig

alltid skönt at sova länge va (; ?

2008-12-28 @ 16:29:04

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0