30 december

hejhej.
Idag är det den 30 december , alltså 1 dag innan nyårsdagen :) kulkulkul. Sitter o fixar mej just nu för Tilda kommer snart. Vi ska lägga in lite ancafe låtar på hennes mobil ;) för det e juh nu så att jag har ALLA deras låtar på datan :D. Sen ska jag fråga om hon orkar följa mej ner på stan för jag måste köpa en ny fundation. Hihi. jaoo.. Tyvär så blev dt ju inget skärholmen med vanessa men jag o ylva ska ju förhoppningsvis dit snat :). Jag har inte heller någonting att ha på mej imorgon , fast det kvittar väl? , jag kan ju ta vanliga kläder, vrf klä upp sej till nyår :) hähä. Jag tänker iallafall nt bry mej. btw Jag tkr ni e SEGA PÅ ATT KOMENTERA, JAG VILL HA MEEEER KOMENTARER :d JAG HAR FÖR LITE JUH :) hähä

aja ska borsta tänderna nu se ya<3 (vakna nyss -.-)

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Du har blivit utmanad ;O



titta min blogg !

2008-12-30 @ 18:16:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: daniela

hahahhha ja har varit i skhlm tre gånger typ på mindre än en vecka eller vad man nu säger (A)

2008-12-30 @ 20:21:15

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0