STUDIEDAG IMORGON WIIE!

Imorgon e det studiedag, Vilket jag verkligen behöver. Skönt. Då får man äntligen sova ut lite åtminstone. Idag slutade jag 15.55 (Senaste dagen). Simon e seg o svara inte på sms. Blä, (Fast det va han som ville va -.-) Aja men nu e jag hemma iaf, mamma ska hämta mina saker för idag kommer jag  ju till henne. Juste det va någon Kille/gubbe som ringde mej i skolan idag, vette vem det va han bah la på hela tiden :S Aja. Jag måste bara påpeka att nu har allt massvis av pluggande o läxor börja komma tillbaka :(. Jag har massor att göra.

*Tyska gramatiksprov på fredag.
*Fysik inlämning av MASSA arbete.
*läslogg / läsläxa
*SO pluggande tills provet.
*Kemi prov snart.
*Hinna ligga med i matten, (Fan va fort det ska gå.)
Som tur har jag iaf lämnat in biologi arbetet om droger o lalala.

Klaga inte nu jag hade tråkigt så jag gjorde mitt egna ''dröm'' shema i paint, Skit fint asso ;O



 



Observera att de 2 lektionerna i mitten är mina favoriter. annars hatar jag skolan.
Hihi, jag e bah såååå stolt  *oseriöst som fasen*

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0