after work

Hejsan svejsan , dt blev ett sent inlägg idag för jag jobbade på gårn, o fyfan va dåligt att inga typ går dit längre. Iaf inte med pengar -.- . Kommer ta lååååååång tid innan vi får ihop tillräckligt med pengar så vi kan åka på våran modellagentur. Aja sen ringde jag o heyab  www.vanezah.blogg.se o hon kom :), sen typ fick vi slta men jag o heyab va så seeega med disken. Jag va ju fullt upptagen att plocka chips hähä.
Aja puss o nyp er i stärten, från mej. (för jag årkar väl fan heller gå runt o nypa alla?) :D

Bye <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

haha, det va kul:) jag ramla xD<3

2008-11-26 @ 22:17:22
Postat av: angelica

Hihi aa det va kul Hahah o när du ramla X'D <3 Haha får va ng annan gång också :)

2008-11-26 @ 22:32:35
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: eva-lena pajkastning

jag ska lugnt nypa min bby marinooo

2008-11-30 @ 21:29:26
Postat av: angelica

HHAHAHAHAHHAHA OMG X'''D

2008-11-30 @ 23:00:26
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0