Det blev visst inget...

...inlägg igår. Jag va ju bara föör trött för att skriva överhuvudtaget. Annars brukar jag ju faktist skriva varje dag. Idag va det ju skola som vanligt o de va ju bajs. Sen efter skolan kom jelena hem till mej o jag fixade mej. sen skjutsade pappa oss till boda där vi köpte pizza o sen träffa heyab. Sen kom Andrea ,Corny  o elin. Sen gick vi alla på vårat jobbmöte (VeGe). O cornela blev crazy o våldtog mej inne i kontorsrummet i soffan framför Bobil (gruppledare) haha xD. Aja sen hämtade pappa mej o nu sitter jag här. Väntar på att en viss person ska logga in på msn (Några kompisar vet vem.) Aja
Have it god, not like me Hah

Byebye fuckers <3


Jag har visst en otrolig förmåga att kunna bli 5 åring igen. Love it ;D


Kommentarer
Postat av: Emma

Don't we all? :P

2008-11-18 @ 22:57:42
URL: http://denrosaelefantens.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0