Godnatt

Jaja, nu ska jag ju snart sova, när som hellst. Jag träffa nt simon ída för hans mamma typ lacka ur haha men han ville träffa mej imorgon istället. Ok fine :) Hihi. Aja Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Idag va det ju 1a advent. Jag haaaatar julen. O jag känner mej lite udda som redan köpt julklappar åt hela min familj. Heh, bra där angelica! Pappa satt o gjorde handmålade julkort o jag satt mest vid datan o segade tills ylva kom förbi. Great. Vi gick ut o aa, ingen vill veta vad vi gjorde för då avslöjar man sej för mkt, haha :D Aja nu ska angelica saken sova så natti natti alla söta läsare.


Angelica tycker också att ni ska komentera mera sådeså! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0