Hej igen

Hejhej, I´m back.
Igår va det freedag o det va en lyxig dag eftersom jag började 11. Lucky me*
Idag ska ylva komma te mej. Jag o hon ska väl antagligen gå ner på stan :).
Jag vet liksom inte vbad jag ska skriva direkt det va därför jag inte skrev de här (2)) senaste dagarna. November är en tråkig månad tycker jag. O jag totalt hatar snö. Men det piggar upp mej lite när jag ser solen skina genom mitt fönster. iaf ingen snöig, kall och grå november dag. Utom en solig fin men kall. Sbart ska jag fixa mej för ylva kommer om typ 45 minuter kan ja väl gissa, aja runt 12 iaf. O jag har liksom precis duchat. En sak e konstig när jag e med ylva. Jag blir alltid så himla sugen på tuggummi :O , fast annars brukar jag ALDRIG köpa det. Konstigt haha aja. Jag kommer säkert köpa det nere på stan ;D. Aja bloggar senare, bye <3


Kommentarer
Postat av: Andreua

jag älskar november för jag fyller år då -.-

2008-11-22 @ 15:22:10
URL: http://andreua.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0