hej

hejhej, känns konstigt att blogga just nu. har liksom vart seg med det. My excuse, sorry.
Nåja. igår var jag på kryssning och var så trött så när jag kom hem så somnade jag, kl 10! otroligt, brukar vanligtvis somna vid halvtolv / tolv. aja nu sitter jag o knaprar mumis tuggummin ^^, gott. Aja idag var dagen så här:
först:
Vakna, fixa mej, godis till frukost. Skola, pluggande. JUSTE JAG HAR FYSIK PROV IMORGON O JAG HAR INTE PLUGGAT. oj nu ligger någon bakom mej o snarkar, zino. Aja men sen skulle jag yp på möte hade någon sagt men när vi kom dit va gården sängd, surt. sen var det träning <3



Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0