Idag , Vallentuna

Hej, Idag va jag o laget i vtuna. Det gick väl sisådär. Jag blev inte alls nöjd jag spelade som jag vette vad -.-. Skit dåligt iaf!
Mina servar kom över men jag kunde gjort dem bättre, anfallen va skit o mottagningen hyffsad. Haha jag vet att dem som läser fattar nada o sånt. Men det hade ja oxå gjort om jag inte gick i vboll. Hihi :)
Aja jag pallar inte skriva mycket för jag ska ducha o äta. O imorgon ska jag förhoppningsvis träffa simon som vi bestämde, men tid vet jag inte x) Hah.
Men nu har pappa hyrt sex an the city filmen som jag ska kolla på sen
tack papi<3

aja puss på rumpan *


jag innan en volleyträning.

Kommentarer
Postat av: Johnny

sött;D

2009-02-02 @ 22:26:35

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0