Imorgon = frihet


En bild på min lillebror, haha han lider verkligen. :)

Imorgon e det freedag, vilket gör mej på brfa humör. Träningen idag va sisådär, fick veta lagen tills på lörda, they sucks (ärligt talat) Eftersom vissa i laget är lite oerfarna nämner inget namn men kan kalla henne för M eftersom det är hennes första boksav. Men jag tror att hon ändå inte läser min blogg så vad gör det. ajaa.. Idag på hemkunskapen kollade klassen på SUPER SIZE ME den var ganska äcklig eftersom han åt mcdonalds 30 dagar isträck alla måltider. På tredjedan spugge han , o man liksom såg det. Jag är känslig för att se spya. Aja vill inte at upp den äckliga operationen så jag ska nog inte skriva så mkt mer. Byebye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0