Kan inte bli lyckligare!

Jag är så jävla glad. Vippen på att en glädjetår ska falla. Jag visste ju att an cafe skulle komma till sverige igen o dem släpper dem nu på måndag. Jag bara minns förra konserten. Jag bryr mej faktist inte jag älskar verkligen Miku! Älskar honom! Vissa säger: '
- men fy fan va ful han är , han ser ut som en tjej, han ser äcklig ut.
MEN JAG BRYR MEJ INTE! Jag älskar honom. Bar längtar tills den 19 mars då jag ska få se honom igen. Jag skulle göra vad som hellst bara han kolla på mej seriöst! Går inte att beskriva mina känslor för denna underbara människa! Aja nu ska jag inte sitta o rabbla upp hur mkt jag älskar honom så jag slutar detta inlägg nu, snart. 19 MARS 2009<3
Aja inlägget slutar exakt här o nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0