keep strong


Fan fan fan fan, allt känns så himla crap just nu.
Därför är jag på ganska dåligt humör just nu. Försöker lugna mej. Men det är svårt.
Som tur kunde jag ge ut mina agritioner idag och fick till en riktigt bra smach!
Jaja, idag var jag som vanligt i skolan och vi hade fysik prov. Det var hur svårt som hellst!
Men den frågan jag fattade nada på visade sig att ingen annan fattade den heller. huh. Känns som detta blir bara kanske ett G, fan också. Desutom måste jag börja smöra mer för lärarana räknade ihop mina poäng och just nu har jag 170 (har dock fortfarande fått mitt nuvarande omdömme i musik och fysik.)
Men jag blev riktigt överraskad när jag såg resultaten. VG i gymnastik, Yes! Vaxtanäs here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0