nya an cafe låtar!

hej :D
Igår hittade jag nya låtar från an cafe det var det bästa med gårdagen, och den lyckade träningen  hah.  Ska lägga in videorna för er som är (intreserade?) av att höra vad jag gillar för sorts musik! Vilket e kul. Första gången man hör an cafe kan många tycka att det låter konstigt men  om ni lyssnar på en av dem här låtarna kanske 3-5 gånger så kommer i känna att det faktist inte e så dåligt. Jag äääälskar an cafe!

Dagens roligaste : På morgonen när jag sa en skitrolig komentar till yassan, nämligen: Hästfejjs! hahah ni fattar inte men jag ewe och yassan o resten av konfa sakerna (förutom hästfejjs) vet :)


An cafe- MYLEAPS FOR "C"

 


An cafe -  Nyappy in the world 4


An cafe - Kawaiyu's RocK


An cafe - Zetsubou



Jajja nu ska jag , aja vet ej vad jag ska göra antagligen lyssna ;D
Hejs<3

Kommentarer
Postat av: ewe

HAHAH HÄSTFEJJS!!

I VÅRA <333

VI SKA FAN LÄRA HENNE OCH SÄGA ORDET KNULLA!

2008-11-09 @ 11:13:37

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0