Onsdag

Hej, bloggandet går väl lite sisådär nu , har liksom aldrig lust att blogga den här månaden, men jag ska göra det ändå! Aja imorse när jag gick till skolan var det ty konstigaste vädret jag vart med om! När jag kom ut var liksom det soligt (på hösten ska det vara grått mörkt kalt) Men Solen lyste upp hela bårsta bergen o det var fuktyigt (OCH VARMT) ute. När jag gick utanför min port duggade det lite lätt, sedan gick jag bort 10 meter o där regnade det inte. Så fortsatte det. Regn, Dugg, inte regn, dugg, regn, dugg osv... Thats scear me.. A lot! Hahah aja men skolan var ju piss som vanligt asso. Vad ska man göra nu? Humm kanske göra hårinpackning (Mitt hår e bara så slitet asso) efter att man plattat håret varje dag. Men hårspray använder jag kanske bara en gång i veckan, o det e väl ganska bra. Måste verkligen spara ut mitt hår nu. Aja Bajs bajs

P.S. AN CAFE KOMMER TILLBAKA TILL SVERIGE IGEN! NU DEN 19MARS! (ska gå, ska gå)

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0