Så här ligger det till..

Hej
Jag känner mej baar tvungen att skriva in detta. Den här månaden har ja nog mått som sämst. Mer än vad någonsing har gjort. Jag känner  mej tom o konstig. Jag vet riktigt inte vad som har hänt men jag har en liten aning om vad. De¨n här månaden har besått att jag har haft gråten i halsen, mått illa, mm. Det finns ju olika orsaker till detta, men jag har ett stort sår efter en saknad person. Såret vägrar läka. Detta kanske låter lite konstigt men så känns det,exat. Har inte du kännt dej tom nådon gång. Så känner jag nu. Jag har varit ganska konstig oxå. Jag har lagt märke till att jag behandlat min mamma dåligt, förlåt för det. Jag har inte ätit vissa rätter för att det kanske saknade någonting, vad är det med mej? Har inte ätit mycket alls de senaste 2 dagarna. Igår åt jag frukost vid halv 5. Vad fan är det för fel? Idag åt jag varken frukost eller middag. Wierd. Någonting händer med mej. Men jag vet ej vad. Jag har ingen lust att äta alls fast jag aldrig haft problem med att jag inte äter. Det känns samtidigt som jag bryts ner mer och mer, men jag ska ta mej upp.
please wake me up, when november ends.

Kommentarer
Postat av: eva-lena

:/ <3

2008-11-25 @ 20:01:25
Postat av: Anonym

''/

2008-11-25 @ 20:58:37
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0