söndag morgon, fuck

Gooodmorgon, jag somnade mitt i satc- filmen ahha så jag kollade på resten när jag vaknade :)
Jag haaatar söndagar. Det betyder att det är skola nästa dag, I hate. Men som tur har vi studiedag på tisdag .  Sen imnorgon ska alla 8or kolla på våra reklamfilmer vi har gjort. Eller så va det nästa måndag.
Jag har ett poblem, jag sålde nyss min puma tröja till ylva o efter att hon hade tvättat den så håller puma loggan på att försvinna! Hemskt , så ska det ju inte va :O Den e ju äkta :O O köpt på stadium. Nu ska hon se om hon kan fixa loggorna till tröjan annars om det inte går får  jag tillbaka tröjan o hon pengarna, höh då får jag  komma på något sätt för att kunan skrapa ihop lite pengar så jag kan köpa julklapp till henne o jelena. Aja jag fixar nog något, eller så går det att fixa tröjan, hoppas*

aja byebye <3


Den här bjuder jag på, bara för att ylva älskar bilden.

Kommentarer
Postat av: anonym

jättefin blogg!



kram!

2008-11-30 @ 15:32:38
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs bild ;) haha

2008-11-30 @ 16:53:47
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0