Sur

Hej
tack vill jag bara säga till sony ericsson som gjort min kväll helt jävla piss off! Fuck fuck fuck. Fan va sur jag e!
Träningen gick ju skitbra o sen när jag kommer hem ska allt bara förstöras. Jag fick förut min pappas gamla mobil k610i Som höll riktigt bra, den segade inte. Nu har jag fått den nya ''duper bra'' C902 O gissa, den suger! Den stannar hela tiden o nu när jag ska sätta in bilder på datan får jag inte in alla bilder, gå o dö! Fuck Sony ericsson. Jävla skit mobil, jag trodde man strävade efter att bli bättre o bättre inte fan mkt sämre!
p.s. var så trött igår så det blev inget inlägg.

Desutom kan jag ju muntar upp med en rolig sak som hände idag , fast dålig. Någon kanstade någon snöboll på en gubbes bil så han blev lika lack som jag ( på mobben asså), sen va typ mehmet närsmast o då började gubben dampa loss (fast det inte va mehmet) sen börjadfe gubben jaga honom , fett läskigt, men de såg kul ut :O, gubben vill typ slå ihjäl så massa lärare kom o lalal, gubben va cp.


inte en så fullt seriös bild

under:
Den här tröjan köpte jag idag , från hm.

Kommentarer
Postat av: BUENA

Snygg tröja :)

2008-11-30 @ 17:02:11
URL: http://buena.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0