22.32

Ursäkta att inlägget kommer så sent. men jag har helt enkelt haft fllt upp idag. Jag har packat ( är fortfarande inte klar) inför gbg som jag åker till imorgon. Jag har också tränat. Skolan idag va gaanska okej, men jag fick redan på att jag skulle ha kemi prov.. 1,5 TIMME INNAN PROVET. -good work.
Som tur har vi en timme och 10 minuters rast mellen två lektioner. jag tränade en halvtimme innan provet med dennis o philip. Hah e man bät så är man! Jag svarade på exakt alla frågor (inklusive vg frågorna) jag tycker att det gick riktigt bra asså! Sen är man ju lite glad eftersom jag såg på en idottslista vad jag typ hade för betyg just nu eller orgenteringen men jag tror det är mitt betyg för ht-terminen, vid mitt namn stod det VG, ahha jag blev verkligen jätte glad! Byebye blombacka hello waxtanäs ( i hope).

//Angelicut



Ps. De6t va typ utklädningsdag i skolan ida, haha det va jätte kul tilda beyy o andre var absolut snyggast ( tilda va ganguro, beyy o andrea va decora girls) Jelena såg cp ut som vanligt haha skoja <3

bild på ganguron tilda (www.askblond.blogg.se) och Decora Andrea ( www.andreeapersson.blogg.se )


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0