Äntligen internetuppkoppling!

Hejhej.
Jag är på glatt humör nu eftersom mitt internet funkar igen. :D!
Därför har jag varit slarvig de här typ 2 senaste dagarna med uppdatering. förlåt för det. Måste bara berätta om i fredags när jag träffade några cpbarn (<3) i rönninge ;D haha vi hade det  fett med skojs. kommer lite bilder. Detta blir ett snabbt o slarvigt inlägg eftersom jag måste hinna fixa mej för att jag ska vara med http://askblond.blogg.se (tilda) hihi. Det ska juh bli kul *ler*. Aja här kommer någon / några få bilder från i fredags.








DEN HÄR BILDEN BJUDER JAG STARKT PÅ

(VÄLDIGT VÄLDIGT OSERIÖS)

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0