Gården.

Hejhej.
Kom nyss hem från ¨gården där jag träffade massa folks.
Idag var jag där med Cornelia, och heyab en liten stund. Jag träffade Adde o andra CPN (micha är ett bra exemlep). Aja jag har varit dålig på att blogga idag och jag har ett problem. Ett stort problem. Imorgon har jag liksom Hemkunskapsprov o jag har tappat bort mitt svarpapper! (för 10de gången.) Och jag har inte hunnit att plugga någonting det ända jag vet 'är typ att proteiner är till för att bygga muskler o skapa energi. (?) Men idag blir det kanske korta (inte så bra) inlägg. Men jag tycker faktist att ett kort inlägg är bättre än inget alls!

Cao!

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0