Hämta gummistövlar sen..

Hej.
Kl 14.00 ska jag o yassan åka på konfaläger vid st ranghildskyrkan.
Hon o  jag kommer ha det massa skojs och där ska jag ta foton men jag lovade ju er också att jag skulle lägga in bilderna från kungälv och här kommer dem:


på bussen

sov salen

(lila)sollentuna vs södertälje(gröna)

jag hade daaamp

den dära elsa jag o jossan spelade fotbollspel hela tin. (jag var ''bäst)

jossan från sollentuna kom till våran skola där vi sov ;D

Det va någon som tröck på brand alarmet så att alla fick utrymma o jag han inte ta på mej skor (så smart som jag är) och det va ju kul att det regnade också.


kanske skriver att snabbt inlägg innan jag åker
bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0