hemma igen , en lättnad.

Hej.
Skolan idag var trist. Det ända som typ var kul va när vi skulle filma v¨åran reklam film, jag dennis o cissi är i gruppen , (vi tog samt in några i 8c som fick vara statister.) Haha tack till dem <3, Idag kl 6 har jag träning igen. hoppas det går bra. Hoppas det också går bra i kungälv. Jag lagade nyss mat. Så duktig som ´jag nu är blev carbonaran inte helt klar, hha xd Men det gör inget eftersom det är keldas färdigjorda man bara värmer på. sen måste jag kolla om jag har en extra luftmadrass som jag skulle kunna låna ut till elsa. Har ganska mycket att göra nu. Aja se ya babes <3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0