Kväll.

Hejsan alla trötta.
snart ska jag ducha. Det var en rolig träning idag fast den började lite segt. Känns som mina fingerslag blivit bättre efter vila. Jag känner mej verkligen laddad inför kungälv , just nu! Har däremot in te börjat packa men det är ingen brådska. Det är juh likosm måndag o det e på fredag vi åker. Måste nog slippa sista lektionen / lektionerna ( beror på när jag slutar) eftersom vi ska samlas i brunnsäng kvart i 3. Bussen går väl antagligen kl 3 kan jag juh gissa. Jag gillar faktist att åka i dem här långfärdsbussarna , fram o tillbaka från göteborgs området. Elsa verkar också ganska laddad eftersom hon ringde mej nyss och undrade om jag hade en luftmadrass hon knaske kunde låna. Haha har jag nog ;D. Klockar är ganska mycket nu, kommer vara trött imorgon , undra om jag hinner göra en ansiktsrengöring samt peeling o djuprengöring. äch får nog ta det imorgon. Aja nu ska angelicut ducha

Bye biatch.

   



bilder från träningen, ingen komentar till den över. men jag hade det iaf kul. Elsa = fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0