Lördag.

Hejhej.


Nu har jag jätte ont i benen , hade volleytunering idag.
Just nu kollar jag på stjärnor på is. Väntar på att se josefin carford. Imorgon bär det av till konfan. ska vara där kl 11 till typ 4 tror jag. sen ska jag antingen va med adde , jelena eller tilda , i will see , i will see..  Förlåt för att jag har slarvat med bloggen de senaste dagarna, har inte alls blivit långa inlägg. För mej är det viktigt att upgradera. Men ibland går det i perioder. En månad kanske jag inte skriver alls medans en vecka skriver jag långa o samma med korta. Aja Nu ska jag lyssna vidare på Jennifer hudon - and i am telling you  Den låter är bara för vacker. Aja.

Cao!


Kommentarer
Postat av: jelena e din

finfint (: göra på onsdag då...

2008-10-05 @ 14:22:26

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0