Måndag kväll.

Hejhej.
Just nu sitter jag ock skriver min uppstas om hinduismen och buddhismen. ''Kul''. Pappa typ dampa för mitt rum var stökigt och lalala så han tog datan. Bajs. Så nu sitter jag vid hans data och smatidtigt som jag pluggar så skriver jag  på min blogg. I smyg. Hihi. Lite busig måste man juh vara ibland. Aja. När jag kom hem från skolan kom jag på en sak. Mitt senaste nummer från frida hade kommit och på omslaget var det en stooor bild på agnes och under stod det:
 Agnes stora comeback!
Då kom jag o tänka på i morse då jag kollade på the voise. De pratade om att Idol-darin skulle komma tillbaka. Agnes släppte ju inte för så länge sen en singel : On and on. Undrar om många fler Idol ansiktet dyker upp. hummm....

Aja byebye bitches nu skall jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0