Ni såg?

Om ni kollar ner ett inlägg ser ni ju en miniatyr Ipod som jag skapade via ng hemsida står typ på den. Aja där kan man fixar olika ipoder eller musikspelande föremål. Kommer lägga upp sådanna saker lite då och då på min blogg för dem e ju bara så himla söta!  Right? Haha men aja just nu äter jag frukost, Gissa vad.. Godis, hah *ler*. Men I alla fall så kommer jag bara lägga in sådanna låtar jag lyssnar på. Det betyder ju såklart : Mest japanska men det kan ju dyka upp någon engelsk kanske då och då, men det är bara det att jag tycker engelska är nog världens tråkigaste språk! Japanska känns liksom lite mer... orginellt?*stavning*, eller speciellt. Jag gillar lite annorlunda saker så det är en av orsakerna till varför jag lyssnar på japansk rock mm, jag älskar ju språket!. Aja igår vaknade jag med feber. Great! Sedan tog jag en alvedon sen kom ylva och vi va. Haha sen ringde min mobil och andrea bah: Hej , asså kan du typ va med oss?
Jag: Vilka oss?
Andrea: Näe , asså jag , langhof , adde, oliver, emil.
Jag: Men jag får inte gå ut jag är barnvakt åt min brorsa och ylva är här.
Andrea: Aa men då kommer vi hem till dej Se ya!
Jag: ?
HAHAH jag hade ju världens största rum också *blink*. Desutom låg det kläder (samt underkläder) på hela mitt golv så jag sparkade allt under sängen såklart! Angelica är världens bästa städare. Eftyer några minuter ringer det på dörren och min bror springer och öppnar. Ylva ligger i min säng och e på typ cp humör. Addekommer in först.
Ylva: Hah,... ha (skrattar lite )
Jag : HAAA! (skriker åt henne)
Ylva: Hahahhahahahahahahhhhhahahaaahahahhahaha!!! (dööör av garv)
Adde: Huh?
Hahhaha sen gick killarna och andrea stannade här med oss o vi gjorde toast. Sen kom min pappa hem och han skjutsade ner mej , andrea, emil och lang till fantastico o köpte godis. Sen gick jag andrea och åt pizza, emil va oxå med. Efter det ville emil typ köra sanning o konsikvens ( Barnsligt värre) Men jag o andrea va på cp humör så vi körde det. Hahha emil valde konsikvens och först sa jag att han skulle gå till grannen och säga att han bakade cocosbollar och ville låna en tesked socker. Han vågade inte (jävla fegis.) Sen hällde jag äcklig sås över typ 3 stora pizza bitar o sa :
Proppa in allt det här i munnen!
Han vägrade.. Sedan gav jag honom en baknan och sa att han skulle stoppa in hela i munnen (emil har liten mun)
Och han gjorde det! Hahah fast han spottade ut allt sen. I ANDREAS DISKKO! *stavning* Hahah fy va äckligt xD. Aja sen fick andrea äta en tesked smör. Äckligt värre.
aja nu får jag ju kramp om jag fortsätter skriva.

Bye bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0