Ont i huvudet.

Hejhej.
 Igår jobbade jag , det var cafe kväll och trassel disco. Jag kände redan igår att jag började känna mej risig vid 9 tiden (cafe kväll jobbar jag till 00.00). Jag fick en alvedon av personalen efter att jag ringt min pappa om tilllåtelse. Kändes lite bättre efteråt. Nu när jag vaknar har jag jätte ont i huvudet  och jag tror att jag har feber. Sånt är inte kul asså , Jag ska ju va med ylva idag! Hoppas jag blir lite bättre, vi ska ju änå vara hemma och passa oliver ett tag, men sen ska väll hon o jag ut antar jag. Sen imorgon ville jelena att jag skuklle vara med henne o pavvo. Kanske, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0