Salrvigt angelica...

Förlåt Förlåt och förlåt!
Jag har verkligen slarvat med bloggen just nu. Uch nu kännar jag mej besviken , besviken över mej själv. Måsta börja uppdatera nu. Aja jag kan väl berätta om träningen som kanske inte gick så himla bra idag. Jag spelade nämligen kasst! Fan. Jag hatar när sånt händer. Men iallafall så hade vi lagfoto idag. Jag tror det faktist inte blev så fint eftersom jag märkte efteråt att jag stod och särade med benen. -Great. Aja. Hah en sak var faktist ganska kul. Pinge (tränaren) sa till oss att när vi skulle hoppa upp och smacha så skulle vi skrika. Det såg faktist kul ut när vissa hoppade upp och bara skrek haha. Jag har en ganska tråkig sak att berätta. Det blir bara mer och mer pluggande. Idag tog jag hem  min fysikbok, mattebok, engelska, So och kemi - jippi har prov i precis allt förutom kemin. Jag har till och med ont i axeln nu för att jag släpat på min väska hem från skolan. Det tar högst 10 min för mej att gå till skolan -.-. Och det värker som bara den. Aja nu ska jag ducha o plugga

Cao


Förra årets lagfoto. Kan man gissa vad jag är någonstans? -Ja, överklottrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0