uppladdnings kväll.

Hej.
Träningen idag var lyckad! Yes. Nu längtar jag bara till kungälv. Gud vad jag ska slänga mej tills hela kroppen blöder.´Göra så bra (men säkra) anfall jag bara kan. Då måste jag ge allt kungälv händer ju bara en gång om året ;D. Har skapat relation med några spelare från sollentuna, o lalala på playahead ( aaeh@ BESÖÖÖK). Haha . Åh jag kan inte bara sluta säga hur mycket jag ´längtar till kungälv. det bler garanterat massa kort därifrån också! :D Jag ska byta samtalsämne nu och berätta om en annan sak. Som de flesta vet och nästa alla hört finns det en spansk låt från 1996 (bailando) Och jag har totalt kärat ner mig i den på sistone. Helt underbar. Får mej på bra humör när jag lyssnar´på den. Hahah bailando, bailando, amigos adios adios lalallala.. Hahha har inte spanska som språkval så jag brur mej nt om jag stavar fel! xD haha aja nu pallar jag inte skriva mej.


Hejs alla söta<3


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0