vigtigt.

Min datans internet lr något har typ gått sönder så jag kan inte sitta o blogga via min data. fuck.
Det va juh synd. jag kmr inte uppdatera varje dag som förut men så fortb den funkar *håller tummarna* så börjar bloggandet igen med full fart!. Aja men igår var jag på fest. Det va typ skitkul. Alla tog massa cp kort blablabla. Sen så träffade vi några killar. Dem va typ 10000 meter höga , men shyssta. Dem va typ 94 o 93. Aja lalala. på någon konstigt sätt fick en av dem mitt nr. (Host , Rossana Host)*
Aja nu kan jag inte blogg mer , sitter vid papaps data fast jag inte får.

Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0