-Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelg! :D

Yesyesyes. Ingen skola nu. Helg helg helg. Älska älska älska. Kärlek kärlek kärek. Inga läxor , jobbiga lärare och vad som har med skolan att göra!. Frihet! Aja XD , jag e liksom överlycklig nu. Har kännt att jag behöver vara borta från skolan. JAG SKA INTE SKOLKA OM NI TROR DT. men aja :D. Vi kanske ska vara med på tv sa kristoffer (hat lärare*tyska*). Han bah : antingen filmar dem på våran lektion eller spanskan. Hoppas våra jag kommer isf bah slänga mej framför kameran xD. haha inslus som man e. Oh juste, :( , nu kom jag på jag måste ju plugga matte. Fan. O hemkunskap. O engelska :(. Aja nu känndes allt deppigt igen. Bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0